11.1.09

WC-premiär

Lilleputt-världscupen har i helgen haft sin premiär, och med var såklart lille E! På vägen upp till Björnrike sa han "skidor" typ hundra gånger, vilket visade på bara en liten spänning i kroppen. Väl på plats och med något för stora pjäxor och 67 cm korta skidor mot snön, gled han som en fartfantom nedför pisten. Pappa-skidlärare var såklart stolt som en tupp!
Idag har de tagit en liten skotertur till farmor och farfar, medans jag har hjälp syster att riva gamla tapeter. En vägg orkade vi med innan soffan och skidåkning ropade på oss.
Imorgon är det måndag igen. Nästan alla julsaker är undanplockade och vardagen är här. Förutom att jag inte jobbar längre då såklart... Vi får väl ta och hälsa på nån söt liten bebis kanske.



















2 kommentarer:

  1. Åh! Vi tar en prommis och lunchar lite imorrn, ok? Jag hör av mig!

    SvaraRadera
  2. Vilken duktig kille, jag tror han har det i generna...

    Kram Kattis, Christian och Iris

    SvaraRadera