28.1.09

Tuta och kör

Efter en dryg månads juluppehåll var det igår dags för kör igen. Det var riktigt kul, men jobbigt! Finns liksom ingen plats för lungorna att ta in den luft de behöver... Får se hur många veckor till jag kan vara med. Ingen hoppas jag. Har haft rejäla sammandragningar och riktig molvärk två dagar nu, så kanske, kanske snart...
Lämnade av lille E på dagis nyss. På hemvägen gick jag och tänkte på att jag kanske skulle åka in till förlossningen idag. Då kom klumpen i halsen. Det skulle ju betyda att jag inte fick träffa honom mer på flera dagar:( Är jag gravid eller? Jag som aldrig haft några problem att lämna bort honom. Men det går nog bra!!! Eller nog, jag vet att det kommer göra det!
Kanske man ska masa sig upp på babyöppet idag, utan baby förstås. Jag kan ju låna och öva så länge... Ja så får det bli!

1 kommentar:

  1. Jag menar att han inte äär som andra karlar som ska snacka skogsmaskiner och skotrar. Man kan snacka om allt när han är med....du har gjort ett fantastiskt jobb med att fostra honom;=)

    SvaraRadera