2.1.09

Happy new year

Nyårsafton var lugn och mysig. Vi åt så vi höll på att spricka hela högen, kanske är det därför bebisen sparkar på mina revben så de nästan smäller av. För trångt helt enkelt. Ja det är bara att komma ut, du är så välkommen! För nu har jag nämligen gått på ledighet för att bara invänta förlossningsdagen. Gött mos!! På årets första dagar har vi hunnit med besök hos både Millie och Tobin, så nu har även J fått se de små söta liven. Edvin lekte och hade skoj med de stolta storasyskonen. Skulle ha bastat hos syster ikväll, men det får bli en annan kväll. Lika bra det, jag hade nog somnat på en gång som det känns. Det ska jag snart göra i soffan. Fan vad jag svamlar, hej på er!



"Håll andan" sa jag innan jag tryckte av...


Tolvslagsbubbel för gravida systrar








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar