24.1.09

Scary, hairy fairytale

Magen växer i takt med att min ork krymper. Ryggen, magen och fogarna värker och jag vill VERKLIGEN föda nu! Men istället för att gråta över detta tog jag tag i en annan växande sak, nämligen mitt hår. På huvudet alltså, det på benen har jag gett upp för längesen.. Eftersom ekonomin inte är på topp såhär efter jul, och i väntan på pengar från FK, tvingade jag min kära syster att göra ett försök med saxen. Hon visade sig vara ett riktigt underbarn! Kanske inte i klass med vad jag fått hos min riktiga frisör, men gott och väl nog bra för att vara gratis. Att hon sen högg mig med saxen i nacken får man väl leva med. Dessutom straffade det sig när hon bara några minuter senare stack in saxen i sitt eget finger. Nu är jag alltså några centimeter korthårigare och helnöjd. Benbehåringen får J ta hand om vid nästa dusch...

2 kommentarer:

  1. Jaså. nu har bloggläsare Vera hitta en blogg :)
    fan va nice.
    Jag har en sak åt min gudson :)
    köpte den idag. Han får den när jag kommer till Sveg. Puss och kram. Jo just det messa Jonnys nummer till mig. eftersom du inte svarar i din mobil:P
    Puss kram /Myrr

    SvaraRadera
  2. Myrr: Tur att du tänker på din gudson! Eftersom du är så duktig att leta reda på saker på nätet måste du väl kunna hitta hans nummer där också;) Tänkte ringa upp men jag glömde, sorry!
    Puss

    SvaraRadera