16.1.09

Tomten kom en sista gång

Vaknade imorse och klev upp ur sängen. Tur att vi hade bestämt redan igår att vi skulle gå på julgransplundring på dagis, annars hade temperaturen tvingat oss att stanna inne i soffan. Man vill liksom inget annat när termometern visar -29*! Trots att det var fyra timmar sen vi kom in från kylan igen, så fryser jag ännu. Fingrarna är stela och vill nästan inte göra som jag vill. Som tur är ska jag på badhuset lite senare och värma upp mig.
J jobbar till 21 ikväll. Tråkigt! Dessutom jobbar han hela helgen. Skittråkigt! Nu går jag bara och hoppas på att vi håller oss friska från alla sjukdomar som går runtom oss nu, för på måndag väntar stadsbesök igen, och ännu ett UL. Det sjätte i räkningen nu faktiskt...
På med filten!

1 kommentar:

  1. Synd jag inte jobbade i fredags så jag oxå fick träffa tomten..men på Måndag ska jag vara på Edvins avdelning..är han där då?
    kram på er

    SvaraRadera