24.9.09

Sjusovare

Jag skäms att säga det, men jag sov till 10.30 imorse. Inte något jag gör varje dag kan jag säga. Lille H somnade om, och J tog med sig E till dagis. Jag blev lite stressad när jag vaknade. Tyckte att jag sovit bort hela dagen. Men efter en dusch och lite kaffe med Linda, hann jag med lite ändå. Klippte Js hår, handlade på Ica och Dollar, postade Tradera-paket, körde en cykel till vinterförvaringen i Sörna..
Till sist avslutades kvällen med bingo på skidstadion. Det var mörkt. Det var kallt. Det var en dålig utropare. Det blev ingen bingo. MEN, vi hade mysigt ändå. Tack för en trevlig, barnläggnings- och sofflägesfri kväll!!;)


Förresten. Herman hade badhuspremiär igår. Har trivdes som fisken i vattnet, precis som storebror! Fler bad blir det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar