20.9.09

Järnvägsspår

Den där skivan som kom, den är bättre, mycket bättre än jag väntat! Inte för att jag trodde att han skulle släppa en dålig skiva, men man vill ju inte ha för öga förhoppningar. Nu spelar jag så högt så jag knappt kan tänka. Tur att en av grannarna gillar Lasse också...
Har precis tagit en skön dusch efter ett skönt spinningpass. Eller skönt när det var slut iaf..

I fredags for jag till en ensam stuga mitt i skogen. Jämvallens gamla järnvägsstation ville ha besök av tre fnittriga fd arbetskamrater, och det fick den såklart! Vin, Jäger, spel och skratt. Och vedeldning så vi nästan svimmade såklart.. Lärde mig liksom inget när vi var på Helags;)

Nog nu...allt svammel skyller jag på bakgrundsmusiken. Måste ju plugga texter till konserten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar