9.6.09

Äntligen!

Äntligen är Edvin frisk!
Äntligen har vår nya dator kommit! Det betyder att jag kan skriva egna, samt läsa andras blogginlägg igen!
Imorgon ska jag vara barnvakt åt min lilla söta systerson. Bara en timme, men ändå. Lite nervös är jag allt.
På torsdag ska jag på diabeteskoll i stan. Lillasyster agerar privatchafför.
Helgen skulle egenligen tillbringas i sköna Hälsingland, men planera blev inställda. Nu vet jag inte vad vi ska hitta på. Sitte inne och vänta på sommaren kanske. Eller är den äntligen här den också?

2 kommentarer:

  1. Vad kul med ny dator! Skulle jag också vilja ha, men jag ska nog ligga lite lågt med mina ha-önskemål ett tag framöver, för husfridens skull ;-) Vi kan leka lite i helgen kanske, om ni inte har annat för er! Lycka till på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå leka i helgen. Tage ska skjuta pappersälgar i skogen......boring.

    SvaraRadera