16.4.09

Vart tar allt vägen?

Dagisfröknarna tjatar på oss föräldrar att vi måste namna barnens kläder så att de inte försvinner. Men vad hjälper det när någon ändå lyckas få med sig min lille Es fodrade galonisar hem. De har varit borta en vecka nu. Fröknarna och jag har letat igenom alla avdelningar utan resultat. Byxorna är dessutom nästan för små för E, så vem ska kunna använda dem. Förresten så har min lille E försvunnit han också. Faster A kom igår eftermiddag och rövade med sig honom till stugan. Han har inte återvänt än. Ska jag bli orolig? Ska jag njuta? I vilket fall börjar jag sakna honom nu...

1 kommentar:

  1. jag håller med..men sen kan jag inte förtstå att man som förälder inte ser att man fått med sig nån annans kläder hem..och om de dessutom står namn i förhoppningsvis..

    SvaraRadera