1.3.09

Trötta killar, del 2

Idag har det åkts Vasalopp. Ja, inte för min del såklart, men för en hel del andra. Jag tittar gärna istället... Iaf, mitt under loppet kom ett sms med en lunchinbjudan från Ulvkälla. Ja tack sa vi bara och for dit! Det bjöds på smaskig morotssoppa, fika och gröt till lilla Herman. Ja inte gröt som man äter, utan sån man sätter på kroppen. Ja ni förstår säkert.. På vägen hem åkte vi runt lite och tittade om det fanns nåt fint hus som vi kan tänkas vilja köpa, men icke. Husletandet ledde istället till att Edvin somnade och då är det bäst att låta honom sova. Så nu sitter far och son kvar i bilen, och vad jag kan se så sover de sött båda två:)
Jag har tagit fram lax till middag, nu ska jag se om jag hittar nåt smarrigt recept som jag kan omvandla till nåt ännu smarrigare. (Att följa recept är inte riktigt min grej...) Nu ska jag Googla. "Laxrecept", räcker väl att skriva va?

1 kommentar:

  1. Hej!
    Grattis till Herman :-)
    Hörde att ni träffat mina vänner på prematuren, de med lilla Clara på 307 gram.
    Vi träffade dem i lördags och nu är hon ju en stor tjej :-)
    Köp vårat hus vetja så vi kan flytta till stan (min önskedröm)
    // Anna-Karin

    SvaraRadera