4.3.09

MALM

Jag behöver en ny byrå. Eller Herman rättare sagt. Just nu har han fått låna 1,5 låda i Edvins byrå, men i takt med att barnen växer, så växer även kläderna. Alltså behöver de en varsin. Byrån han (jag) vill ha är en MALM, 4-lådors, i ekfanér. Vi har redan en 6-lådorsbyrå och en säng ur samma serie, så denna ska alltså matcha ihop med dessa är det tänkt.
Nu är det bara så att IKEA ligger 30 mil från denna gudsförgätna håla, så jag åker inte dit bara sådär hursomhelst. Däremot har barnen som ni såg tidigare en kär "gudfar" som bor i Sundsvall, och enligt min uppfattning är detta ett perfekt uppdrag till honom! Så T- åk på IKEA och köp denna:http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70053924. Kom sen hit i helgen och montera ihop den. Och när du ändå är där: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90122587. 2 stycken om du vill.... Puss kära T!!!!!

1 kommentar:

  1. Haha! Jag är lillgammal av mig ;) Åh så Roland är din farbror! Det rinner alltså lite kändisblod i dina ådror. Jag är avis! Och förresten, grattis till übersöta Herman! :)

    SvaraRadera