4.10.09

Mr tall


Årets första gubbe blev en hög, smal en. Nu går vi in och äter bulle....

5 kommentarer:

  1. Tjenare Veronica! Nu har jag hittat din blogg! Kul! Måste ju ha lite koll på vad som händer i ditt liv nu för tiden! :) Va alldeles för länge sen man såg dej nu! Ha det så bra! F.ö. så ska ju även jag bli förälder snart! ;)

    //Kristoffer Påhlson

    SvaraRadera
  2. Hej K! Gud vad kul att höra från dig och grattis till magen! Jag har ju hört!! Såg dig när du var hemma nån gång i somras/höstas. Du smögutanför mitt fönster:) Kan man inte föja dig/er någonstans? Måste ju ha koll...
    Kramar V

    SvaraRadera
  3. Ha ha, du hade hört det alltså. Tack så mycket! Snacket går fort i Sveg. ;) Jasså, smög jag utanför er, vart bor ni då? Anna ska starta en "gravid-blogg" säger hon, får se när och vad adressen blir. Jag finns typ bara på facebook men du har ingen sån va?

    SvaraRadera
  4. Mittemot Sykes. Du var där med Fjottan.. Nej Facebook blir det inget av med. Det är väl Lunar som gäller än?;)

    SvaraRadera
  5. Ha ha, Lunar.. Jotack du. ;)

    SvaraRadera